  • Data: 2007-02-23 10:18:54
    Temat: Re: Fryzjer damski, fryzjer meski.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-02-2007 o 09:36:09 KRZYZAK <k...@g...com> napisał(a):

    > Oczywiscie, ze moze. Ma uzasadniony powod.

    Tzn. jaki? Ze ma niewykwalfikowanych pracownikow w zakladzie? Ze jemu
    wolno dyskryminowac klientow ze wzgledu na plec? Jesli przyjdzie kobieta
    do fryzjera i powie, ze chce taka fryzure jak 'ten facet'
    (3-centymetrowego jeza) to zostanie obsluzona. Dlaczego mi moga odmowic?
    Chce identyczna fryzure, ksztalt czaszki identyczny ... problemu byc nie
    powinno.

    > P.S. Sprobuj jeszcze u ginekologa ;>

    U ginekologa tez tylko kobiety sie strzyze ;)
    Ginekolog to zupelnie inna para kaloszy. Raz - ginekolog nie bedzie mial
    wystarczajacej wiedzy. Dwa - nawiazujac do przykladu musialbym go poprosic
    np. o sprawdzenie stanu moich jajnikow ... duza szansa, ze by nie znalazl.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.