  • 1. Data: 2007-01-10 00:58:54
    Temat: Fredom anonimowosc w sieci
    Od: "ma@roX" <t...@u...rx>

    No własnie nie wiem czy wiecie ! ale zaobserwowałem tendencje do
    blokowania tora,najpierw na ircu,pozniej nie moglem za torem pisac za
    na wikipedi a teraz kurwa ! jeszcze marazela blokuje tora ;(.Naszczescie
    pozostaje jeszcze aioe(ktore na marginesie jest do bani to fakt !! ale
    udostepnia w4rwbqnaa6oopu5l.onion ) .....

    No dobra ale do czego zmierzam,zostają jeszcze polskie czytniki newsów

    news.interia.pl
    news.wp.pl
    news.orange.pl

    :) paradoksalnie zamiast chowac sie za aioe czy morazela(ktora juz
    blokuje tora i jest u mnie spalona )

    mozemy sie laczyc do polskich czytnikow news pozostajac calkowicie
    anonimowi,wystarczy tylko ustawic localhost na sock5 w czytniku i
    zamiast naszego ip pojawia sie ip ktoregos z servów tora ;)

    ;) Warto wspomniec ze ip które widzicie w nagłówkach to nie jest ip z
    ktorego został wysłany post.Postaram się wytłumaczyc dlaczego i na
    jakiej zasadzie to działa

    Podczas wysyłania posta,czy korzystania z dowolnej aplikacji
    wykorzystujacej TCP /IP (http,usenet,jabber>czyli>np>tlen)

    Tor tworzy tunel na defulcie do 20 serverów rozsianych po calym swiecie
    na takiej zasadzie ze host ktory widzicie sam nie widzi nadawcy
    posta,tylko inny server tora i tak wkółko ;)

    To jest jedyny soft ktory zapewnia 100procentowa w sieci ;) bo nei da
    się namierzyc nadawcy a warto wspomniec ze liczba serverów tora
    rosnie z dnia na dzien

    http://tor.eff.org/ ;) polecam i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-10 06:33:01
    Temat: Re: Fredom anonimowosc w sieci
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ma@roX" <t...@u...rx> napisał w wiadomości

    > To jest jedyny soft ktory zapewnia 100procentowa w sieci

    zachowanie 100% anonimowosci w sieci pozwala ci jedynie nie pojawianie sie w
    niej, w kazdym innym przypadku jestes do namierzenia, jedynie mozesz
    wydluzyc czas, oraz naklad sil i srodkow potrzebnych do dojscia do ciebie

    a poza tym to ntg

  • 3. Data: 2007-01-10 08:55:43
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 01:58:54 +0100, ma@roX napisał(a):

    > No własnie nie wiem czy wiecie ! ale zaobserwowałem tendencje do
    > blokowania tora,najpierw na ircu,pozniej nie moglem za torem pisac za
    > na wikipedi a teraz kurwa ! jeszcze marazela blokuje tora ;(.

    Po pierwsze nie przeklinaj, po drugie jest to zapewne wynikiem tego że
    korzystają też z tego trole do omijania banów - więc to im podziękuj.
    Gdybym był adminem też bym tak zrobił, bo wolę mieć jednego niezadowolonego
    użyszkodnika niż setki troli.

    Poza tym na co wam ta anonimowość?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2007-01-10 09:14:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 10 Jan 2007 01:58:54 +0100,
    ma@roX <t...@u...rx> screamed:
> [...]
    > pozostaje jeszcze aioe(ktore na marginesie jest do bani to fakt !! ale
    > udostepnia w4rwbqnaa6oopu5l.onion ) .....

    Mam nadzieję, że zarówno Motzarella jak i AIOE i podobne anonimizery
    zostaną niedługo zablokowane w hierarchii pl.*.
    Życie potwierdziło, że z anonimizerów w usenecie korzystają tylko
    usenetowe gówna (czytaj pod-trolle).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 10:17:18 user up 11217 days, 22:12, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Sixteen'll get you twenty.

  • 5. Data: 2007-01-10 20:01:23
    Od: "Ma@tor" <B...@o...xer>

[...]

    Po pierwsze nie tym tonem chłopcze,to fakt ze z tora korzystaja różni
    ludzie ale kiedy tacy jak ty zrozumieją ze nie da się skutecznie
    zablokowac 300tysiecy hostów.Nigdzie nie istnieje lista wszyskich
    serverów tora ,mozna zbanowac tylko wieksze servery z których korzysta
    kilkadziesiat osób naraz,zapominacie tylko o tym że server Vidali
    (tora) odpala co 2 user korzystajacy z tej sieci .2lata temu było
    zaledwie 40tysiecy serverów dzisiaj jest ich w przyblizeniu
    300tysiecy.Pewnego dnia tor bedzie sie skladał z milionów serverów a
    wtedy o jakimkolwiek onion trackingu,banowaniu hostów w torze nie
    będzie juz mowy.W moim miemaniu blokowanie czegokolwiek w necie to
    jest walka z wiatrakami.Spójrzcie na zmagania Riaa ...... (pozywają
    10latków zaa sciaganie filmów,zablokowali server kazy a mimo to
    pojawiają sie programy p2p,których nie da sie zablokowac
    freenet,morfeusz,edokey

    Mało tego kazda próba namierzania uzytkowników p2p,tora daje odwrotny
    skutek.Dlatego powstał peer guardian ,ipfilter (ktory posiada baze 5
    iliardów hostów firm fonograficznych) ....

    Internet powstał w celu wymiany informacji ;) to jest swięte prawo
    sieci,nikt nie ma prawo cenzurowac zasobów internetu !! i dlatego
    miliony osób na swiecie korzystają z Tora ..................

  • 6. Data: 2007-01-10 23:39:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 21:01:23 +0100, Ma@tor napisał(a):

    [...]

    > Mało tego kazda próba namierzania uzytkowników p2p,tora daje odwrotny
    > skutek.Dlatego powstał peer guardian ,ipfilter (ktory posiada baze 5
    > iliardów hostów firm fonograficznych) ....

    Wycwaniły się te firmy fonograficzne, mają więcej hostów niż całe ipv4
    pozwala... :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2007-01-10 23:56:59
    Od: Sędzia Anna Maria Wesołowska <"Anna Maria WesoBowska"@gov.pl>

    Moze faktycznie przesadziłem :D bo mam dokladnie 2,979,416,062 ip w
    najnowszym ip fitler,czyli mniej wiecej to jakies 163,021 filtrów P;

  • 8. Data: 2007-01-11 06:38:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Wycwaniły się te firmy fonograficzne, mają więcej hostów niż całe ipv4
    > pozwala... :)

    nie niszcz jego mlodzinczych fantazji ;)
    dostal od rodzicow kompa z netemnagwiazdke, wlasnie przeczytal laurke tora i
    mysli ze wszysko juz widzial i wie, i ze jest totalnie anonimowy :)
    niech mysli
    a jak kiedys niepomysli, to sie bardzo zdziwi jak mu stanie u drzwi zaloga g
    o bedzie krzyczal, jak to, przeciez uzywalem tora, niemieliscie prawa mnie
    namierzyc:D

  • 9. Data: 2007-01-11 10:00:01
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

> [...]

    > 10latków zaa sciaganie filmów,zablokowali server kazy a mimo to
    > pojawiają sie programy p2p,których nie da sie zablokowac

    Popierasz rozpowszechnanie pirackich filmów?

    > Internet powstał w celu wymiany informacji ;) to jest swięte prawo
    > sieci,nikt nie ma prawo cenzurowac zasobów internetu !! i dlatego
    > miliony osób na swiecie korzystają z Tora ..................

    Owszem - powstał w tym celu. I było to bardzo dawno temu.
    Komputer też powstał do obliczeń matematycznych. To się ewolucja
    nazywa - to ta sama ewolucja która eliminuje jednostki
    nieprzystosowane.

    Henry