  • Data: 2006-11-29 23:07:08
    Temat: Re: Fotoradar - mandat po 2 miesiącach
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po 2 mies. przyszło wezwanie w sprawie mandatu z fotoradaru.
    > Jak to jest, słyszałem że policja ma termin 30 dni do wystawienia mandatu
    > a po
    > tym terminie sprawa trafia do sądu.
    > Czy coś się zmieniło? Dlaczego policja wzywa po 2 miesiącach? Czy jak
    > zapłacę
    > mandat, to nie okaże się że sprawa trafi i tak do sądu?

    Zastanow sie nad jeszcze jedna rzecza - podobno jest tak, ze jesli masz duzo
    punktow, to lepoej jest isc do sadu, dostaniesz tyle co mandat, albo troche
    wiecej, a nie dadza CI punktow, sprawdzone przez znajomego dla ktorego 100 w
    te czy w druga strone nie robi roznicy a zalezy mu na prawie jazdy. Sad
    pewnie kazd poktryc koszty postepowania itp, nie wiem czym sie kieruje w
    kwocie mandatu, moze tez taryfikatorem, moze nie:)
    pozdrawiam
    michal