    From: Andrzej Dwojnowski <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotoradar - dane osobowe
    Date: Tue, 2 Nov 2010 13:14:50 -0700 (PDT)

    On Nov 2, 12:55 pm, "barbakan" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Kilka dni temu, po 7 miesiącach od zdarzenia dostałem przesyłkę od straży
    > miejskiej małego miasteczka. W przesyłce jest zdjęcie z fotoradaru z
    > kompletem dokumentów - wezwanie, oświadczenie kto prowadził pojazd,
    > formularz danych osobowych (pesel, imię ojca, wysokość zarobków itp).

    Pomysl logicznie -- gdyby mogli wlepic Ci mandat to by Ci wlepili.
    Skoro nie moga, to probuja Cie przynajmniej troche potresowac.
    Nie daj sie!

    Jest fundacja, ktora zajmuje sie bezprawnymi dzialaniami strazy
    miejskich,
    dokumentuje je i udziela porad. Dochodzilo tam do roznych naduzyc,
    straze
    de facto dzielily sie dochodami z prywatnymi firmami, od ktorych
    dzierzawily
    fotoradary, prywatne firmy mialy prowizje od kazdego mandatu, straze
    udostepnialy takim firmom dane osobowe (!!!) itd. Sa wyroki Sadu
    Najwyzszego.

    Wygooglilem na stronie RM wywiad z czlonkami fundacji, sciagnij sobie
    mp3, posluchaj, zadzwon do fundacji. Mozliwosci obrony sa wieksze niz
    w przypadku gdyby to byla policja a nie straz.

    http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=22886

    A.D.