  • 21. Data: 2007-02-28 09:04:43
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 20:07:24 +0100, scream napisał(a):

    > No nie kazdy - osoba nie kierujaca samochodem juz nie.

    Czyli zakładasz że osoba *prowadząca pojazd* może wjechać do .. marketu?
    Technicznie może, ale .... jeden już próbował zjechać do stacji metra.
    Niestety potrącony przez niego mężczyzna - zmarł.

    MSPANC

  • 22. Data: 2007-02-28 10:41:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Feb 2007 10:04:43 +0100, Artur napisał(a):

    > Czyli zakładasz że osoba *prowadząca pojazd* może wjechać do .. marketu?

    Nie wiem skąd taki wniosek. Nie pisaliśmy o markecie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2007-02-28 11:27:54
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    > mi taki zakaz powoduje ze moje uczucia religijne sa urazone. we wszystkim
    > widze allaha i chce go fotografowac a jakis bezboznik nie bedzie mi tego
    > zabranial. zreszta jaka to wlasnosc prywatna: wszystko to jest wlasnoscia
    > allaha :)

    jesteś bezbożnikiem, nie wolno fotografować Allaha!

  • 24. Data: 2007-02-28 11:59:19
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    > Nie.

    A jeśli jest np.jakiś regulamin (pewnie jest), w którym zawarty jest zakaz
    fotografowania oraz mowa o tym, że za łamanie można zostać wyprowadzonym?
    Czy nie można domniemywać, że wchodząc do marketu akceptuje się warunki tego
    regulaminu?

  • 25. Data: 2007-02-28 12:13:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Feb 2007 12:59:19 +0100, japo napisał(a):

> [...]
    > Czy nie można domniemywać, że wchodząc do marketu akceptuje się warunki tego

    A czy w ogóle w regulaminie może być wyrażone że wobec Ciebie zostanie
    użyta siła jeśli nie podporządkujesz się któremuś z punktów? No pomyśl
    logicznie. Prawo dokładnie określa kiedy można użyć siły wobec drugiego
    człowieka i zapewniam Cie, że nie pozwala na to w przypadku złamania
    jakiegośtam regulaminu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 26. Data: 2007-02-28 12:38:58
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu japo porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Czy nie można domniemywać, że wchodząc do marketu akceptuje się warunki tego
    A jesli w regulaminie bedzie napisane, ze zwiedzajac sklep, musisz co 3
    metry podskoczyc w gore i klasnac a jesli tego nie zrobisz, to
    zostaniesz wyprowadzony ze sklepu - tez bedziesz domniemywal ze sie
    zgodziles na te warunki?
    --
    badzio

  • 27. Data: 2007-02-28 12:48:42
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > A pomyśłałeś, żeby napisac do nich o tym co myślisz o braku odpowiedzi?

    W BPH zgłosiłem kiedys w systemie problem z przelewem. Po tygodniu
    zgłosiłem nowy problem: "Zgłaszam problem z brakiem odpowiedzi na
    zgłaszane problemy"

    ;)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 28. Data: 2007-02-28 13:50:45
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 22:46:30 +0100, badzio napisał(a):

    > Pozniej
    > wyslalem meila do Castoramy, z informacja co mysle o ich zakazie
    > fotografowania, odpowiedzi do dzis nie dostalem.

    Wyślij polecony. U mnie to zadziałało jak pytałem o podstawę
    zakazu fotografowania w centrum handlowym.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 29. Data: 2007-02-28 13:54:08
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 19:19:29 +0100, gasper napisał(a):

    > tylko market jest prywatną własnością...

    Jest kilka paragrafów na temach ochrony miejsc prywatnych - i tylko
    one są prawem. Właściciel może chronić swoją prywatność tylko
    w ramach tych praw i nie może ustalać własnych.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 30. Data: 2007-02-28 13:56:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Feb 2007 14:50:45 +0100, Henry (k) napisał(a):

    > Wyślij polecony. U mnie to zadziałało jak pytałem o podstawę
    > zakazu fotografowania w centrum handlowym.

    I co odpisali?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl