  • Data: 2004-12-12 14:28:24
    Temat: Re: Forum i prawo publikacji tresci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:cph1cn$gan$7@mamut1.aster.pl...

    > Sluchaj Robercie. Bardzo cenie sobie merytorycznosc i jakosc twoich
    > wypowiedzi - ale uzywanie rzeczowych argumentów w rozmowie z trollem to
    jest
    > marnowanie czasu.
    > A im wiecej napiszesz tym on wiecej zacytuje, bo pajac programowo nie tnie
    > cytatów.

    Cytatów pewnie nie tnie w obawie, że to przestępstwo. I tak wykazuje się
    zrozumieniem dla naszych osób, że nas o cięcie ich nie pozywa. A co do samej
    dyskusji. Faktem jest, że trudno się z Edkiem dyskutuje, bo gość używa
    bardzo ulotnych argumentów. Na zasadzie, że jemu się wydaje, że to gdzieś
    jest (ale nie wiadomo gdzie) itd. Tym nie mniej nadal mam nadzieję, ze może
    jednak da mi się chłopaka "nawrócić". Kilka dusz nawróconych już w usnecie
    mam na koncie, więc może jeszcze jeden dobry uczynek?