  • Data: 2005-11-17 12:37:14
    Temat: Re: Firma zarejestrowana za granicą działająca w Polsce
    Od: 010 <0...@0...com> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich wrote:
    > 010 <0...@0...com> naskrobał/a w news:dlhmfs$kee$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Ale oddział już tak. I ty też.

    ale jaki oddział?

    niech będzie sobie firma X zarejestrowana na wyspach Bergamutach i tyle,
    aby skorzystać z usług firmy wystarczy łącze internetowe, dodatkowo
    załóżmy, że żaden Polak nigdy z jej oferty nie skorzysta

    > Ale oddział już tak. I ty też.

    j.w.

    > I co z tego? Usługi telekomunikacyjne i inne takie też są opodatkowane.

    to wiem, ale czy w związku z tym wszystkie firmy na świecie, które
    świadczą jakąkolwiek usługę przez internet, z której mogą skorzystać
    polacy podlegają polskiemu prawu podatkowemu?