  • Data: 2012-06-09 13:41:46
    Temat: Re: Firma windykacyjna, a ochrona danych osobowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Jun 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Policz sobie "ptaszki" oznaczające cytaty i nie pitol...

    To z jakiej paki nie zostawiłes własciwej wrotki, skoro była?

    > No właśnie mam wątpliwości, czy prokuratura to łyknie, jeśli fizycznie nie
    > nachodzą...

    Hm... przepis miał być stosowany m.in. przy przesladowaniach
    SMSowych itede. Czy łyknie - nie wiem, ale podejrzewam że po prostu
    nikomu się nie chce spróbować.
    A jakby setka nękanych zebrała się w zbiorowe zgłaszanie,
    to 'windykatorzy' mieliby nieco innych zajęć przy wyjasnianiu :]

    > Bingo!

    > Dane osobowe to już tylko pochodna problemu...

    IMO nie - bo zupełnie niepotrzebnie sa wciagane do rozważań.
    "Ruszenie" zasady że majacy interes prawny ma prawo trzymac dane
    zamieszanych w transakcję grozi skutecznym utrudnianiem dochodzenia
    długów że tak powiem: "rzeczywistych".
    Dlatego o ile usiłowania oszustwa rzeczywiscie powinny kończyć się
    daniem po łapach i miałoby sens, aby mogło to następowac "z urzędu"
    (tak jak przy danych osobowych), to samych danych bym do tego nie
    mieszał.

    pzdr, Gotfryd