    From: koral <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma windykacyjna
    Date: Sat, 31 Jan 2004 01:25:14 +0100

    Fri, 30 Jan 2004 21:54:09 +0100, na pl.soc.prawo, futszaK napisał(a):

    > no to gówno jej zrobią, mogą se w koszty wpisac to zadłużenie bo od
    > niej nic nie są w stanie wyciągnąć

    W ciągu paru m-cy ta firma Ultimo dołożyła już sobie 2000 zł i zrobiło już
    się 6000. Czy przyjdą do siostry i zabiorą jej meble i inne sprzęty?
    Przecież to zadłużenie rośnie, a ona nie może pracy znaleźć. Podobno już za
    stara!
    Siostra powiedziała, że albo wyskoczy przez okno, albo pójdzie do
    weterynarza, żeby ją uśpił jak psa, ale najpierw napisze do tego starucha
    Kwaśniewskiego- do jego pałacu- i wygarnie staruchowi co myśli. Ona nie ma
    już nic do stracenia, a na żadną pomoc od nikogo/niczego nie liczy, bo
    wiadomo, że to niemożliwe.

    Pozdarwiam.