  • Data: 2008-05-27 18:20:05
    Temat: Re: Firma windykacyjna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Norbert" <n...@U...com> napisał w wiadomości
    news:g1gk3i$8m1$1@mx1.internetia.pl...

    Ja bym na Twoim miejscu zaczął od wezwania do przesłania przez nich dowodu
    doręczenia tych książek oraz dowodu zamówienia ich przez ojca. Przynajmniej
    w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez kogoś z tej
    firmy. Dodał bym, ze do czasu przesłania tych dokumentów w ogóle nie
    będziesz zajmował stanowiska w przedmiocie zasadności roszczenia, albowiem
    ojciec jest chory w sposób wykluczający możliwości porozumienia się z nim i
    ustalenie stanu faktycznego. I faktycznie nie odpowiadał na kolejne pisma
    do czasu przysłania przez nich dokumentów (których najpewniej nie mają).

    Możesz spróbować zadać w piśmie pytanie im, czy czasem sie to nie
    przedawniło. Jeśli chwycą haczyk i odpiszą, ze nie, to podpowiedź będzie
    zawierała znamiona oszustwa.