  • Data: 2005-02-06 10:44:11
    Temat: Re: Firma Fair Play - kurwy i złodzieje
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro tak zgryźliwie, to i ja tak odpowiem. Moje pytanie "błąd, czy
    przymus"
    > nie odnosiło się do Twoje spójnika "albo", tylko do trzech kropek (dla nie
    > wtajemniczonych znak "...").

    Jakbys nie wiedzial znak "..." oznacza tyle, ze autor wskazuje miejsce
    ciecia w cytowanym tekscie wzglednie pozostawia niedomowienie.
    Mozesz w encyklopedii ktora tak biegle operujesz i pod haslem "wielokropek"
    bo tak sie ten znak nazywa znalezc pelna definicje tego znaku.

    > Przed nimi piszesz o "wadzie oświadczenia
    > woli", a żaden z przypadków wymienionych za nie jest wadą, a jedynie
    > przymusem (mniej lub bardziej bezpośrednim).

    Ale przymus bez wzgledu to czy jest posredni czy bezposredni powoduje
    powstanie wady oswiadczenia

    > Za wybitnego znawcę się nie uważam, ale "znaki diakrytyczne" to wg
    > encyklopedii PWN "uzupełniające znaki graf., umieszczone nad lub pod
    literą
    > w zapisie ortograficznym i fonetycznym, sygnalizujące także właściwości
    > wymowy, których nie można ukazać za pomocą alfabetu podstawowego, np. pol.
    > z/ź/ ż, niem. o/ö, fr. o/ô; znaki diakrytyczne mogą też służyć do
    > zaznaczenia miejsca akcentu lub pewnych osobliwości ortografii."

    No i wlasnie stad wiemy kiedy Ó to Ó a nie O ale na stronach usernetowskich
    nie piszemy tych ogonkow i kropeczek ani nad ani pod literkami w trosce o
    osoby nie obcujace z nimi (np przebywajacymi za granica lub obcokrajowcow)

    Pozdr Maver