    From: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma Fair Play - kurwy i złodzieje
    Date: Wed, 2 Feb 2005 16:11:04 +0100

    Użytkownik "Człowiek z Żelaza" <g...@m...de> napisał w wiadomości
    news:ctqm9q$iom$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Znam jedną firmę, która otrzymała 3 lub 4 razy nagrodę Fair Play, jest w
    > BCC
    > a zatrudnia ludzi tak:
    > - dostajesz umowe na czas okreslony, wyp. 2 tyg., umawiasz sie z prezesem
    > np. na 3 tys netto.
    > po czym idziesz do kadr a na twojej umowie widnieje np 850 brutto, bo
    > reszte
    > płaca do reki, od min. tez odprowadzja skladki zus i podatki, problem jest
    > gdy odchodzisz i wypowiadzasz umowe, wtedy szef ci placi tylko oficjalna
    > czesc "bo przeciez pan nie bedzie pracowal w czasie wypowiedzenia".
> [...]

    U mojego brata w firmie tak samo wygląda sytuacja, tyle że dodtkowo musza
    pracować w soboty i podpisywac się że ich nie było np. we wtorek ( i nie
    jest to jakiś hipermarket tylko znana warszawska firma komputerowa)
    Niby powinno się zgłosić do PIP, ale właściciel działa od 1989 i zna
    wszystkich i w urzędzie skarbowym i w PIP
    Tak wiec wszystkie niezapowiedziane wizyty, są zapowiedziane z
    dwutygodniowym wyprzedzeniem ;-)

    Ty masz o tyle lepiej, że masz jakby fizyczne dowody na ich oszustwo, ale
    dobrze by było jakbyś znalazł jeszcze kogoś kto potwiedzi co się tam dzieje,
    a ztym jest ciężko, bo ludzie chcą pracować...

    pozdr
    RR