  • 1. Data: 2003-05-21 18:08:10
    Temat: Firma BTM
    Od: "DArek" <d...@g...pl>

    Witam wszystkich,

    Mam pytanie na temat Ustawy o ochronie danych osobowych, a dokładnie o to
    jakie mam wg niej prawa. Przyznaję sie jeszcze jej nie przeczytałem ale
    zataz to zrobię, a teraz do rzeczy.
    Od czwartku dzwonia do mnie sekretarka z firmy BTM aby umówic mnie na
    spotkanie z Pania Prezes: brzmi zachęcająco gdyby nie to że pani sekretarka
    nic nie wie oprócz tego że przedstawią mi indywidulna propozycję. Na pytanie
    skąd maja moj telefon padła odpowiedz że moje dane z telefonem dostała od
    pani prezes, a skąd pani prezes zna moj numer to ona nie wie. Numer zreszta
    zarejestrowany na mamę. Umówiłem sie jednak na spotkanie. Pytanie brzmi: czy
    jezeli mi powiedza że maja bazę danych i stamtąd wzieli mój numer to mogę
    zaządać wglądu w ta bazę ewentualnie usunięcia moich danych, oraz czy moge
    wymagać okazania mi zgody którą powinienem wyrazić na umieszczenie moich
    danych w tej bazie (moze gdzies jednak kiedyś coś podpisałem i teraz są
    skutki). A jak to wygląda jesli baza powstała przed wejściem w życie ww
    ustawy
    Dla ciekawych oto link do opinii o tej firmie:
    http://warszawa.wm.wp.pl/obiekty-det.html?offset=1&T
    [page]=1&cid=2970&eid=12
    2685

    Zeby nie tracic czasu na wizyty w firmie BTM

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2003-05-21 18:57:35
    Temat: Re: Firma BTM
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    DArek wrote:
> [...]
    > spotkanie z Pania Prezes: brzmi zachęcająco gdyby nie to że pani
    > sekretarka nic nie wie oprócz tego że przedstawią mi indywidulna

    Wpisz w googla na grupach ich nazwe.
    Mozesz podziekowac - szukaja frajerow...

  • 3. Data: 2003-05-22 09:28:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Wpisz w googla na grupach ich nazwe.
    > Mozesz podziekowac - szukaja frajerow...

    do mnie we wtorek zadzownili na do pracy - pani sekretarka przedstawiła sie
    jako Magdalena Bielecka i od razu chciala mnie umowic z panią dyr. Moniką
    Tkaczyk
    Mój tel też miała od pani dyrektor, a pytana o co chodzi mówiła, że o
    indywidualną ofertę współpracy z Grupą Kapitałową BTM.
    grzecznie odmówiłem i już więcej telefonów nie było, ale widać są aktywni
    *** blad ***
    PS - akurat zapisałem dane dzwoniących - myślę, żę się ucieszą jak im taką
    reklamę zrobiłem ;-))