    From: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Filmowanie koncertu z widowni a prawa autoskie
    Date: Wed, 21 Jan 2009 22:49:35 +0100

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 21:39
    > (autor Michał_Sz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gl815d$2og$1@news.onet.pl>):

    > To zależy jak bardzo na twój sen wpływa łamanie prawa autorskiego. Bo w tym
    > momencie je złamiesz.

    Prawda jest taka że sam nie wiem co o tym myśleć, temat prawa
    autorskiego wynikł z dyskusji którą rozpętałem na forum, oto link do
    tego wątku :

    http://forum.filmowiec.pl/viewtopic.php?t=13822&sid=
    d90dd52932851af09007bb09470c7b52

    Kolega, nieznajomy ceniony bardzo na forum ostrzegł mnie że mogę mieć
    problemy, prawnikiem pewnie nie jest ale ma doświadczenie w branży więc
    hmmm.. no właśnie, kogo mam słuchać.

    Czy jest na to jakieś wyjaśnienie dlaczego akurat w tym wypadku mogę
    spokojnie kończyć to co zacząłem i uploadować na youtube, bez obaw że
    manager zespołu będzie miał pretensje że upubliczniam materiał bez ich
    zgody.

    Poruszanie się po gąszczu zapisów prawnych ... to tylko dla prawników.

    Michał Szipluk