    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fałszywy z premedytacją cennik Play-a?
    Date: Wed, 07 Apr 2010 23:03:56 +0200

    Witam

    'Tom N' napisał(a) :
> [...]
    _One_Play_4_07_2009.pdf

    > Do teraz się zgadza z tym co wyczytałem

    > A tu juz się nie zgadza, bo na stronie 9 jest "Tabela nr [10] Opłaty za
    > wysłanie wiadomości SMS i MMS na numery specjalne

    No dobra, mój błąd. Wobec tego numerów 80x nie ma w tabeli 9 na
    stronie 8. Nie ma ich w ogóle przy połączeniach głosowych i wideo.
    Więc jak powinny być zaliczane? Wg mnie z abonamentu, jako
    połączenie na numery stacjonarne. Chociaż podobno u niektórych
    operatorów połączenia na 800x są darmowe. U tego zaś nie wiadomo.

    > Może będzie twierdził, że druga strona powinna sie nauczyć czytać -- i sąd
    > mu zapewne przyzna rację ;P

    I vice versa ;-)
    SMS-y na te numery sobie darujmy. Nic o nich nie wspominałem.
    Nie będziemy zaprzątać głowy Wysokiemu Sądowi takimi duperelami :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E