  • 1. Data: 2010-04-07 18:03:36
    Temat: Fałszywy z premedytacją cennik Play-a?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Podpisując we wrześniu 2009 r. umowę z Play-em o świadczenie usług
    dostałem do podpisu dokument na którym, m.in., poświadczyłem że
    zapoznałem się z cennikiem usług. Wszystkie cenniki są dostępne pod
    linkiem:
    http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/dokumenty/cenniki-
    i-regulaminy/index.html
    w pozycji 1-wszej dotyczący kwestii, czyli bezpośredni link
    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty
    _One_Play_4_07_2009.pdf
    i nosi nazwę
    ,,Cennik Usług Telekomunikacyjnych P4 Sp. z o.o. obowiązuje od 4
    lipca 2009 r. do odwołania".
    Jak widać - posiada datę od której obowiązuje. W tym cenniku
    zaczynającym się na stronie 8 jest
    ,,Tabela nr [9]: Opłaty za połączenia głosowe i wideo z numerami
    specjalnymi"
    Mamy tam np. numery specjalne zaczynające się na 70x, itd. Na
    stronie 9 są natomiast numery zaczynające się na 80x. Połączenia na
    te numery są bez opłat. Podkreślam *NIE ma* za nie opłaty.
    Numer 801x zawiera się w podzbiorze numerów 80x, prawda?

    No i idąc dalej...
    Czyli na numer 0801 xxx xxx obowiązuje ten powyższy cennik, prawda?
    Czy nie prawda? Czy też może jednak nie obowiązuje?

    Znalazłem taki cennik:
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/regulamin_Aud
    iotekst_promocja_080630.pdf
    cennik o nazwie dosyć dziwnej
    ,,Oferta Promocyjna ,,DOSTEP DO NUMERÓW INFOLINII I SERWISÓW
    AUDIOTEKSOWYCH" obowiązuje od 30.06.2008 r. do odwołania. Wersja z
    dnia 01.12.2008 r."

    W tym cenniku z kolei mamy napisane pod koniec strony 2, w tabeli,
    że za połączenia z numerami 801 xxx xxx jest pobierana opłata 0,61 zł.

    Który więc cennik jest prawidłowy? Data ma chyba znaczenie? No i
    wystarczy przejść się do salonu Playa i poprosić o *obowiązujące
    cenniki*, by otrzymać wyłącznie ten pierwszy. Milczą o tym drugim z
    ,,promocją" na droższe połączenia.

    W przypadku sporu wiadomo, że operator będzie uparcie twierdził, że
    ten drugi jest ważniejszy, skoro za połączenie może skasować.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 2. Data: 2010-04-07 20:25:57
    Temat: Re: Fałszywy z premedytacją cennik Play-a?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zbynek Ltd. w <news:hpihdt$s76$1@news.onet.pl>:

> [...]
    > specjalnymi"
    > Mamy tam np. numery specjalne zaczynające się na 70x, itd.

    Do teraz się zgadza z tym co wyczytałem

    > Na stronie 9 są natomiast numery zaczynające się na 80x. Połączenia na
    > te numery są bez opłat. Podkreślam *NIE ma* za nie opłaty.

    A tu juz się nie zgadza, bo na stronie 9 jest "Tabela nr [10] Opłaty za
    wysłanie wiadomości SMS i MMS na numery specjalne

    > Numer 801x zawiera się w podzbiorze numerów 80x, prawda?

    No i?

    > No i idąc dalej...
    > Czyli na numer 0801 xxx xxx obowiązuje ten powyższy cennik, prawda?

    Nie, to powyżej to 9-10 cyfr, a w nagłówku pierwszej kolumny tabeli nr [10]
    stoi:

    "Numery specjalne SMS i MMS (gdzie x oznacza
    dowolny ciąg cyfr, z zastrzeżeniem, iż numer
    specjalny SMS lub MMS może mieć
    maksymalnie 6 cyfr)"

    > W przypadku sporu wiadomo, że operator będzie uparcie twierdził, że
    > ten drugi jest ważniejszy, skoro za połączenie może skasować.

    Może będzie twierdził, że druga strona powinna sie nauczyć czytać -- i sąd
    mu zapewne przyzna rację ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-04-07 21:03:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    'Tom N' napisał(a) :

    _One_Play_4_07_2009.pdf

    > Do teraz się zgadza z tym co wyczytałem

    > A tu juz się nie zgadza, bo na stronie 9 jest "Tabela nr [10] Opłaty za
    > wysłanie wiadomości SMS i MMS na numery specjalne

    No dobra, mój błąd. Wobec tego numerów 80x nie ma w tabeli 9 na
    stronie 8. Nie ma ich w ogóle przy połączeniach głosowych i wideo.
    Więc jak powinny być zaliczane? Wg mnie z abonamentu, jako
    połączenie na numery stacjonarne. Chociaż podobno u niektórych
    operatorów połączenia na 800x są darmowe. U tego zaś nie wiadomo.

    > Może będzie twierdził, że druga strona powinna sie nauczyć czytać -- i sąd
    > mu zapewne przyzna rację ;P

    I vice versa ;-)
    SMS-y na te numery sobie darujmy. Nic o nich nie wspominałem.
    Nie będziemy zaprzątać głowy Wysokiemu Sądowi takimi duperelami :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 4. Data: 2010-04-07 21:13:59
    Od: Piotr <...@...c>

    W dniu 2010-04-07 23:03, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > połączenie na numery stacjonarne. Chociaż podobno u niektórych
    > operatorów połączenia na 800x są darmowe. U tego zaś nie wiadomo.

    ale jesteś pewien że głosowo jest możliwość połączenia z numerem typu
    800 xxx xxx??

  • 5. Data: 2010-04-07 21:24:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr napisał(a) :

    > ale jesteś pewien że głosowo jest możliwość połączenia z numerem typu
    > 800 xxx xxx??

    800x z Playa? Nie jestem pewien. Chyba były zablokowane. Mi chodzi o
    801x.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 6. Data: 2010-04-07 22:13:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-07, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > 800x z Playa? Nie jestem pewien. Chyba były zablokowane. Mi chodzi o
    > 801x.

    No to przecież sam podałeś cennik promocyjny w swoim pierwszym poście?
    (61 gr / min na 801 xxx xxx).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2010-04-08 06:45:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:24:54 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > 800x z Playa? Nie jestem pewien. Chyba były zablokowane. Mi chodzi o
    > 801x.

    Rozmowy głosowe na 801xxxxxx ?
    Ja tego w ogóle nie widzę w cenniku i dziwne że jest odblokowane.
    Złóż reklamację.
    Generalnie jest to numer płatny za połączenie (stała opłata) więc
    niby ok - ale powinien być w cenniku albo być zablokowany.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2010-04-08 06:58:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Henry(k) pisze:

> [...]
    > Generalnie jest to numer płatny za połączenie (stała opłata) więc
    > niby ok - ale powinien być w cenniku albo być zablokowany.

    Nie koniecznie jest stała opłata. Sposób naliczania (przynajmniej w
    TPSA) jest zależny od 4 cyfry....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 9. Data: 2010-04-08 07:07:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hpis01$3jr$...@n...onet.pl...

    > No dobra, mój błąd. Wobec tego numerów 80x nie ma w tabeli 9 na
    > stronie 8. Nie ma ich w ogóle przy połączeniach głosowych i wideo.
    > Więc jak powinny być zaliczane?

    tak powinny byc zaliczane jak mowi starszy cennik, przeczytaj tytuly tych
    cennikow, to powinno dac ci do myslenia :)

  • 10. Data: 2010-04-08 07:31:46
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 08:58:23 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Nie koniecznie jest stała opłata. Sposób naliczania (przynajmniej w
    > TPSA) jest zależny od 4 cyfry....

    Faktycznie 801-4 do 6 mają za minutę.

    Pozdrawiam,
    Henry