eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-) › Re: Fałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-)
  • Data: 2019-09-26 22:45:35
    Temat: Re: Fałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-26, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Hm, brane z konta bankowego, wiec z zalozenia z opoznieniem
    > pokazywane.
    > Chyba, ze platnosc kartą, to sie organizator dowiaduje wczesniej niz
    > pieniadze wplynely.

    Wpłacasz kwotę, którą deklarujesz, a dalej jak przy zakupie organizator
    otrzymuje potwierdzenie od operatora. Online. Automatycznie. Nawet jak
    są przelewy bezpośrednie to przecież nie wiesz czy podana w tej sprawie
    kwota je zawiera i kto tę kwotę ujawnił, więc na jakiej podstawie
    twierdzisz, że to organizator przyznał ile dokładnie zebrał?

    > Tak czy inaczej - organizator decyduje co tam pokazac, i czy to bedzie
    > prawda czy nie.

    Skąd ta informacja?

    --
    Marcin