eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFałszerstwo podpisu na wniosku o zmianie preselekcji (tpsa i tele2) › Re: Fałszerstwo podpisu na wniosku o zmianie preselekcji (tpsa i tele2)
  • From: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fałszerstwo podpisu na wniosku o zmianie preselekcji (tpsa i tele2)
    Date: Thu, 16 Dec 2004 00:24:35 +0100

    Użytkownik "Sebastian Bialy" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > ta sprawa powinna być ścigana z urzędu ?

    Tak, fałszerstwo podpisu jest przestępstwem ściganym z urzędu zaś Ty jesteś
    poszkodowanym.

    > Chodzi również o to, czy z mojej strony moze to być uciążliwe (np
    > wezwanie na przesłuchanie do Warszawy ...).

    Nie. Złóż zawiadomienie w najbliższej Tobie komendzie/prokuraturze. Na
    dobrą sprawę miejsce popełnienia podróbki nie jest jeszcze znane. W razie
    czego zapieraj się i pisz, że sprawę ma prowadzić organ, gdzie zgłosiłeś
    sprawę lub inny, pobliski ale nie podejrzewam aby chcieli przekazywać
    sprawę gdzie indziej. Jeśli faktycznie doszło do podrobienia podpisu, to
    nie tylko Twojego ale i innych abonentów. Kwestią czasu jest wówczas, aż
    wszystkie przypadki wyjdą na jaw. Jeśli był to proceder uprawiany na
    szerszą sklalę przez daną osobę czy ich grupę, to mam nadzieję, że prędko z
    mamra nie wyjdą a TPSA rozpocznie wobec nich powództwo cywilne.

    --

    Rico - antynacjonalizm i kosmopolityzm gwarantowany.
    "Krajowi producenci muszą być wspierani przez państwo, a ich produkty