    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktury za internet w dialogu
    Date: Mon, 22 Mar 2010 09:56:06 +0000 (UTC)

    Icek wrote:

    > no i z tego wynika jakie byly faktury i jakie byly platnosci. Sam bys
    > sobie przelecial po pozycjach i bys sie doszukal.

    Nie wiem jak wygląda ten ich "zeszłoroczny bilans zapłaty" ale
    wszystkie "bilanse" jakie dostawałem to była tylko suma "winien" -
    "zapłacił".
    nie dojdziesz za który to niby mniesiąc jest zaległość.

    Sam mam podobną sytuację z zarzadcą nieruchomości który się domaga ode
    mnie zapłaty jakichś dwóch zaległych czynszów.

    Dostałem takie pisemko, poszedłem z druczkami i pytam - niby za który
    miesiąc nie zapłaciłem?
    Baba mówi - to chyba coś z zeszłego roku bo jest bilansie.
    No to ja podaję jej zeszłoroczną książeczkę opłat, wszystko zapłacone.
    No to jeszcze z poprzedniego. Więc ja kolejną.

    W ten sposób doszliśmy do 7 lat wstecz, i na baby "hm, to pewnie z 2002
    roku" stwierdziłem - "a to już państwa problem. Ja mam książeczki z
    ostatnich 7 lat (mimo ze to się przedawnia bodajże po 3 latach), więc
    spadajcie na drzewo, jak się wam coś w papierach nie zgadza."

    --
    Pozdro
    Massai