    From: "Marcin_P" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktura za uslugi teleinformatyczne
    Date: Sat, 19 Jul 2003 22:27:59 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@213.17.139.146

    Użytkownik "Maciek81" <N...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:bfc65d$vjv$1@druid.ceti.pl...

    > Totalnie ktoś Cię robi w bambuko. VAT na internet to 7% - oni to muszą
    > odprowadzać, a Ty żądając rachunku nie możesz nic dopłacać. Rachunek
    > (faktura) wystawiana na żądanie to kwota Twojego abonamentu. Ja bym to
    > zgłosił w US. Firma nie musi wystawiać faktur (chyba) o ile sam tego nie
    > zażyczysz. Ale żądanie dopłaty - tym bardziej 22% to już przekręt!
    Internet
    > jest usługą teleinformatyczną objętą 7% VATem już chyba ponad rok.

    Dzieki, tez tak myslalem ze z tym vatem to jakis przekrem. Z informacji
    które
    udalo mi sie zebrac to wynika ze oni wogle z tego sie nie rozliczaja bo
    napisal mi ich admin ze jak chce rachunek to musza doliczyc vat zeby wyjsc
    na swoje.

    A jak jest z tymi fakturami czy musza wystawiac bez zadania czy tylko na
    zadanie bo cos czytalem ze chyba 26 marca weszla jakas ustawa albo przepis
    dokladnie na tym sie nie znam ze firma musi wystwic fakture do 7 dni, tylko
    nie wiem czy to dotyczy faktur dla innej firmy czy tez dla osob fizycznych

    Jeszcze raz dzieki za informacje

    Pozdrawiam

    Marcin P.