  • 11. Data: 2005-05-27 15:57:16
    Temat: Re: Faktura z TPSA - terminy płatności
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    news:d779ik$iel$1@news.onet.pl...
    > niestety dokladnie to co tu napisales, powiedzieli mi w blekitnej linii
    > (tzn ze 30 kasa ma byc u nich na koncie)

    To bardzo częsty przypadek, że na BL nie znają
    własnego regulaminu :-)

    Jeżeli zapłacisz do 30 maja, to będzie OK (zgodnie z tym,
    co przytoczyłem w innym poście).

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 12. Data: 2005-05-27 16:03:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@g...pl.invalid> napisal(a):
    > 4. Za dzień zapłaty uważa się dzień dokonania wpłaty w urzędzie pocztowym,
    > banku, kasie TP lub dokonania płatności przelewem, jeżeli płatność nastapiła
    > do dnia określonego na fakturze VAT lub dzień wpływu środków na rachunek TP,
    > jeźeli płatność nastapiła po dniu określonym jako termin płatności faktury VAT.

    A to fajny zapis, nie wiedziałem nawet. :)
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2005-05-28 07:12:24
    Od: Lazapatic <m...@o...pl>

    Użytkownik vertret napisał:

    > Fajny pomysł.
    > Pożycz mi 100 zł na 3 dni. Ja ci w 3 dzień oddam przez pieszego posłańca i
    > swoje pretensje kieruj do niego?

    nie pisalem tego do konca powaznie (emotka na koncu).

    pozdr

  • 14. Data: 2005-05-28 07:49:35
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Lazapatic" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie pisalem tego do konca powaznie (emotka na koncu).

    Szkoda, że nie wpadłem na ten pomysł w czasie ślubu.

    vertret

  • 15. Data: 2005-05-28 08:21:41
    Od: Lazapatic <m...@o...pl>

    Użytkownik vertret napisał:

    > Szkoda, że nie wpadłem na ten pomysł w czasie ślubu.

    kurde, dzis sie ochajtuję, więc może o tym pomyśleć? skrzyżować palce z
    tyłu, czy jak... tak na wszelki wypadek.
    dzieki za podpowiedz :)