  • Data: 2010-01-17 17:30:44
    Temat: Re: Faktura wystawiona niezgodnie z umową - ustną
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Szczeczykowski" <w...@g...com> napisał

    > Nic jeszcze nie wpłaciłem, konkretnie o kwocie dowiedziałem się w
    > piątek,
    > Z pieniędzmi nie będzie problemu, tylko nie lubi być robiony w ....
    > Zbieram informacje na negocjacje, we wtorek się do nich wybieram.

    Jeżeli to duża firma (jak piszesz) to musi mieć procedury wykonywania
    zleceń.
    Jeżeli nic nie podpisywałeś to jesteś górą.
    Zażądaj dokumentów, które potwierdzą ustalenie wartości zlecenia na 6 tys.

    Jeżeli nie ma takich dokumentów to możesz ich wyśmiać i powiedzieć,
    dlaczego nie każą Ci zapłacić 20 tys. zł?

    Jeżeli trzeba to zaproponuj wyjaśnienie sprawy w obecności właściciela
    firmy.
    Sprawiaj wrażenie, że w takiej sytuacji niech się cieszą, że w ogóle im coś
    zapłacisz.

    Brak dokumentacji z historii wykonania zlecenia pogrąża firmę, a nie Ciebie.

    --
    pozdro
    barbakan