    From: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktura wystawiona niezgodnie z umową - ustną
    Date: Sun, 17 Jan 2010 11:36:51 +0100

    Użytkownik "Tomek Szczeczykowski" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7d236cb3-4260-42b4-a6d4-271de95f63a9@c29g2000yq
    d.googlegroups.com...
    Witam

    Jakiś czas temu postanowiłem zmienić piec centralnego ogrzewania
    ( przy okazji zrobić komin ze stali nierdzewnej)

    Zaprosiłem firmę - powiedzieli.
    piec ok 2500
    montaż pieca 1000 plus zużyte materiały
    Wszystko ma wynieść 4500 - nie więcej niż 5000.

    Nie zawieraliśmy żadnej umowy na piśmie była tylko ustna umowa :(
    To było w listopadzie - piec został zamontowany.

    O fakturę musiałem się dwa miesiące prosić , w końcu dowiedziałem się
    telefonicznie ze suma jest ok 6000 !!

    Poprosiłem o kosztorys :
    A tam takie kwiatki jak 1200 za montaż
    Jakieś dziwne zestawy montażowe dla pieca.

    W rozmowie z osobą która robiła kosztorys (ta sama która była po raz
    pierwszy w moim domu) dowiedziałem się że "on nie wiedział że to tyle
    kosztuje"!!!

    Firma jest duża i dość znana w moim mieście. To nie był jakiś pan
    "Zdzisiu" z ulicy
    Moje pytanie jest jakie są moje prawa? umawialiśmy się na max 5000 a
    oni teraz chcą 6000.
    Jak mogą mnie zmusić do zapłaty tego dodatkowego 1000.