  • 1. Data: 2006-11-16 20:20:04
    Temat: Faktura vat a gwarancja
    Od: "Buxi" <b...@p...onet.pl>

    Witam mam traki problem chce kupić telefon który nie ma karty gwarancyjnej
    ale fakture zakupu. Został zakupiony miesiąc temu jest nowy i nie używany.
    Czy jeśli sie posuje nie z moich przyczyn to czy na podstawie f vat
    rozpatrza moją gwarancje? p.s. telefon został zakupiony w Gdańsku a ja
    mieszkam w Poznaniu i w tym mieście poszedł bym do serwisu. Pomożecie ?!
    Pozdrawiam wszystkich....

    begin 666 Buxi.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM"=7AI#0I&3CI
    "=7AI#0I%
    M34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.F)U>&E =W N<&P-"E)%5CHR,# V,3$Q-E0R
    3,#(P,#1:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
    `
    end

  • 2. Data: 2006-11-16 20:41:36
    Temat: Re: Faktura vat a gwarancja
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Czy je?li sie posuje nie z moich przyczyn to czy na podstawie f vat
    > rozpatrza moj? gwarancje? p.s. telefon został zakupiony w Gdańsku a ja

    Nie rozpatrzą gwarancji, bo jej nie ma. Jedynie na podstawie
    "niezgodnosci towaru z umową" mozna sprobowac cos uzyskac.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-11-16 22:37:22
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    > Nie rozpatrzą gwarancji, bo jej nie ma. Jedynie na podstawie
    > "niezgodnosci towaru z umową" mozna sprobowac cos uzyskac.

    Ale zawsze możesz skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi... ale z tym byś
    musiał się udać do sprzedawcy, bo on jest zobowiązany za wady rzeczy z
    tytułu rękojmi (chyba że wyłączono rękojmie co jest możliwe pomiędzy
    przdsiębiorcami).

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...

  • 4. Data: 2006-11-17 00:14:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.11.2006 Igor <l...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ale zawsze możesz skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi... ale z tym byś

    Jeśli jest konsumentem to też?

    > musiał się udać do sprzedawcy, bo on jest zobowiązany za wady rzeczy z
    > tytułu rękojmi (chyba że wyłączono rękojmie co jest możliwe pomiędzy
    > przdsiębiorcami).

    A z "niezgodności" to musi się udać gdzie, do księdza? I skąd wiesz, że on
    przedsiębiorca?

    > Igor
    > www.serwisprawa.pl
    > Sprawiedliwość idzie za prawem...

    Że wam ludzie po prostu nie jest głupio zakładać jakiś serwis z prawem w
    nazwie a potem walić takie farmazony na dzień dobry, które byle amator w
    moim stylu wam wytknie :) Najśmieszniejsze jest, że to chyba jakaś
    epidemia czy to tez moze nowa odsłona poprzedniego portalu?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2006-11-17 08:25:34
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Ale zawsze możesz skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi... ale z tym by?
    > musiał się udać do sprzedawcy, bo on jest zobowi?zany za wady rzeczy z
    > tytułu rękojmi (chyba że wył?czono rękojmie co jest możliwe pomiędzy

    Rękojmia od paru lat nie istnieje ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 6. Data: 2006-11-17 08:44:13
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Rękojmia od paru lat nie istnieje ...

    Rękojmia - jako pojęcie nie istniej ale zostało to zastąpione -
    odpowiedzialnością sprzedawcy i wynika z tego o wiele więcej niż z
    rękojmi. Więc jeżeli ktoś powie rękojmia - to można przyjąć, że istniej.

    Pozdrawiam Ariusz

  • 7. Data: 2006-11-17 09:39:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.11.2006 Ariusz <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Rękojmia - jako pojęcie nie istniej ale zostało to zastąpione -
    > odpowiedzialnością sprzedawcy i wynika z tego o wiele więcej niż z
    > rękojmi. Więc jeżeli ktoś powie rękojmia - to można przyjąć, że istniej.

    Rękojmia jak najbardziej istnieje jeśli kupującym nie jest konsument.
    Dziwię się Twojemu przedmówcy, że coś takiego stwierdza bo kwitnie na tej
    grupie wystarczająco długo a temat wałkowany jest z raz na tydzień. No
    chyba, że tylko pisze :)

    --
    Marcin