    From: "No Name" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktura VAT - jak to odkrecic po cywilnemu...?
    Date: Wed, 10 May 2006 18:47:06 +0200

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:e3sb98$n82$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > żartujesz sobie, prawda ?
    > bo jeśli piszesz poważnie, to rozbawiłeś mnie do łez.
    >
    > ms

    Nie ja jestem autorem tego tekstu, jednak jest on zgodny z obowiązującymi
    przepisami prawa w tym zakresie i czy ubawiłeś się do łez czy też miałeś
    grobową minę czytając to nie zmieni to faktu, że coś takiego jak uchylenie
    się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu jest
    :-)