  • 1. Data: 2007-07-01 16:24:30
    Temat: Faktoring - Co to jest, na czym polega i czy warto?
    Od: "Rafał Szulc" <r...@p...onet.pl>

    Witam Szanowną Grupę,

    Mam pytanie jak w temacie odnośnie faktoringu. Mam spore obroty, małą marżę
    a płatności kiepściutko. Ciężko wyrobić do terminów płatności...

    Proszę o poradę na w/w temat,

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2007-07-01 16:29:27
    Temat: Re: Faktoring - Co to jest, na czym polega i czy warto?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Rafał Szulc napisał:
    > Witam Szanowną Grupę,
    >
    > Mam pytanie jak w temacie odnośnie faktoringu. Mam spore obroty, małą marżę
    > a płatności kiepściutko. Ciężko wyrobić do terminów płatności...
    >
    > Proszę o poradę na w/w temat,

    Jak masz małą marżę to faktoring nie jest dla Ciebie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

    Kto zgadnie ile kosztuje paliwo w Czechach? :)

  • 3. Data: 2007-07-01 16:32:24
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał Szulc" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > marżę
    > a płatności kiepściutko. Ciężko wyrobić do terminów płatności...

    przy małej marży to się nie opłaca,
    chyba że koszty faktoringu przerzucisz na odbiorcę

    macso