  • Data: 2018-03-30 14:12:58
    Temat: Re: Facjata Gowina jeździ po Polsce
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Mar 2018 13:35:22 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Zajrzyj do tych źródeł - dowiesz się.

    Jak powiada Człowiek z Drabinką: wiem, ale nie powiem. Doskonale go
    rozumiem, bo łatwiej - szczególnie gdy adresatem jest ciemny lud -
    insynuować, niż podpierać się faktami.

    > Dla mnie niezależni dziennikarze umoczeni w
    > politykę są niewiarygodni.

    Zatem Obajtek - absolwent renomowanej radomskiej uczelni - wcale nie jest
    prezesem Orlenu.
    Nawiasem mówiąc, ziobrotura umorzyła zarzuty korupcyjne przeciwko temu
    zdolnemu menedżerowi.

    > Od siebie dodam, że beneficjentem poprzednich władz była organizacja
    > zwana PO - kosiła chyba ok. 52 mln PLN rocznie, za to że jest partią
    > polityczną. Dzisiaj ich sytuacja jest trudniejsza - koszą tylko 16 mln
    > PLN rocznie z tego samego tytułu.

    Największym beneficjentem dotacji do partii politycznych jest PiS; od 2005
    zgarnęli 274 mln zł. W przeciwieństwie do Ciebie, mam się czym podeprzeć:
    http://www.rp.pl/Polityka/170329929-Subwencje-dla-pa
    rtii-politycznych-Ponad-miliard-zlotych-z-budzetu.ht
    ml
    W 2016 PiS wzięło 56,4 mln zł i te pieniądze się im za morderczą pracę
    należały.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ponad-100-mln-zl-z-
    budzetu-dla-partii-politycznych-w-2016-r-7521392.htm

    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."