  • Data: 2018-03-23 09:29:05
    Temat: Re: Facjata Gowina jeździ po Polsce
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-21 o 15:31, r...@k...pl pisze:

    > Wydaje mi się, że pomyliły ci się wątki.
    > W tym wątku poruszamy temat premii dla ministrów i rozpowszechniania przez
    > ciebie kłamstw na ten temat.

    Oczywiście, jeśli zawęzysz temat do premii ministrów PiS to masz rację:
    w dojeniu budżetu państwa, przez ministrów PiS, PiS prowadzi z PO 1:0.
    Jeśli zaś, uwzględniając że temat (słusznie skądinąd) nagłaśnia PO, to
    warto rozszerzyć temat na aktywność PO w dojeniu budżetu. I wtedy PO
    będzie prowadziła w tej dyscyplinie. Aczkolwiek PiS nie powiedział
    jeszcze ostatniego słowa.
    Krótko mówiąc: jedni są warci drugich.

    Pozdrawiam,
    Wojtek