eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFacet nie zaplacil faktury i zwinal firme - co mu moge zrobic? › Re: Facet nie zaplacil faktury i zwinal firme - co mu moge zrobic?
    From: "blazej" <8...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes
    Subject: Re: Facet nie zaplacil faktury i zwinal firme - co mu moge zrobic?
    Date: Wed, 23 Oct 2002 11:07:50 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1820785375d54a4d98974c@news.tpi.pl...

    > Czy to oznacza, ze moge po prostu zalozyc firme, zebrac troche roznych
    > rzeczy, zlikwidowac firme i nikt mi nic nie moze zrobic ??????????????
    >
    > No bez zartow ...
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

    Wlasnie tak robia ludzie
    biora towar na gruba kase a pozniej zamykaja interes to stary numer z
    zachodu ktory przywedrowal do Polski
    dlatego powazne firmy zlecaja sprawdzenie klienta przed sprzedaza duzej
    partii towaru
    te firmy to Wywiadownie Gospodarcze

    ale co zrobic z takimi malymi transakcjami
    normalnie wpisujesz (chyba) je w straty czyli koszty i po bolu
    Pamietaj o kosztach na telefony i na benzyne zeby skontaktowac sie z tym
    gosciem
    to powoduje ze tracisz wiecej

    daj se spokuj z klientem jak on byl dla ciebie taki to pewnie bedzie dla
    innych
    a wtedy znajdzie sie gosciu ktory nie bedzie zalowal kasy zeby mu sprawic
    niezle bicie

    ja ci radze wez sie za robote i zapomnij o gosciu
    mi firmy wisialy 3.000 i tez padly to bol
    ale nie pakowalem kasy w odzyskanie tej kasy i dalej szedlem

    wiem ze w tym temacie nie jestem doskonaly ale trzeba sie zapytac fachowca
    ksiegowego