    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Estetyka otoczenia
    Date: Fri, 04 May 2012 17:06:38 +0200

    W dniu 04.05.2012 16:52, Kris pisze:

    > Większej bzdury dawno nie czytałem.
    > Ty tak na poważnie?

    Dlaczego bzdury? Jaki jest sens budowania szkieletu, który później 20
    lat straszy i niszczeje? Żaden. Ba! Takie postawienie sprawy by może
    nawet i uchroniło ludzi od strat sporych, bo by nie winwestowali na
    ,,jakoś to będzie'' w budowę szkieletu.

    Ja nie mówię ,,ukończyć wszystkie pokoje na wysoki połysk + wszystko
    wokoło'', ale budynek od zbudowania do prawa zamieszkania czy jak to się
    tam nazywa, powinien być finansowo zabezpieczony. A potem sobie
    faktycznie można wykańczać wnętrze przez 30 lat pokój po pokoju.

    Jeżeli jest budowla, taka jak GCH na Zwycięstwa w Gliwicach i straszy 30
    lat dziurami po oknach, albo jak Szpital Na Maciejowie W Zabrzu, która
    od 30 lat jest tylko murami, to znaczy, że ktoś źle zaplanował budowę
    bez środków.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek