    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Escort - problem z gwarancja
    Date: Fri, 23 Apr 2004 21:21:31 +0800

    In article <c6arj5$kgd$1@news.onet.pl>, Radek wrote:
    > tej korozjiblachy i tak nie zmienili stanowiska. W ksiazce gwarnacyjne co
    > prawda jest zapis, ze warunkiem waznosci gwarancji jest wykonywanie
    > przegladow zgodnie z ich planem, ale mam wrazenie ze dotyczy to 12

    A to sa warunki ogolne tej gwarancji?

    > miesiecznej podstawowej gwarancji. W rozdziale o gwarancji na perforacje
    > korozyjna jest kilka warunkow, ale nie ma slowa o przegladach. I teraz

    A ten rozdzial jest czescia gwarancji z tymi ogolnymi warunkami o ktore
    wyzej pytam?

    > pytanie do grupy. Czy serwis Forda ma racje odmawiajac mi bezplatnej naprawy
    > tej korozji? Czy warto dalej drazyc z nimi temat i upierac sie o bezplatna

    Na korozje nie masz gwarancji to jak ja chcesz naprawiac? Cofnela sie czy
    jak? :)

    > naprawe? Jesli tak to na co mozna sie ewentualnie powolac, bo z ksiazki
    > gwarancyjnej nie mozna jednoznacznie odczytac czy w tym przypadku powinny
    > byc te przeglady czy nie.

    Jesli obie odpowiedzi na moje powyzsze pytania brzmia "tak", to MZ serwis
    ma racje. W pozostalych przypadkach raczej nie. No chyba ze te 3+ lata
    temu istnialy jakies przepisy szczegolne ktorych moja dosc mloda wiedza
    konsumencka nie ogarnia.

    PS. Taka klauzula najpewniej znalazla sie w umowie gdyz producent
    zalozyl ze w trakcie owych przegladow moze w razie koniecznosci probowac
    zabezpieczyc jakies driobne ogniska rdzy jesli takie zauwazy. Rezygnujac z
    nich pozbawiles go tej mozliwosci.

    --
    Marcin