  • 1. Data: 2005-05-20 13:25:01
    Temat: Era - rozwiazanie umowy
    Od: "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl>

    Chce uciec z tej sieci i staram sie rozwiazac umowe ktora konczy sie 11.06
    tego roku, Pan w BOK-u stwierdzil ze jezeli wysle pismo polecone to slicznie
    mi umowe rozwiaze z dniem 16.07!!! czyli bede uzytkowal telefon ktorego nie
    chce jeszcze ponad miesiac od dnia zakonczenia umowy na swiadceznie uslug i
    ponosil koszty z tym zwiazane... Da sie to jakos obejsc?

  • 2. Data: 2005-05-20 13:50:17
    Temat: Re: Era - rozwiazanie umowy
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Viking napisał:

> [...]
    > chce jeszcze ponad miesiac od dnia zakonczenia umowy na swiadceznie uslug i
    > ponosil koszty z tym zwiazane... Da sie to jakos obejsc?

    Coś chyba pomyliłeś daty. Albo 11 albo 16.

    Co do umowy - Era wymaga, aby złożyć wypowiedzenie co najmniej na 30 dni
    przed końcem okresu, na jaki została zawarta, a umowa może być
    rozwiązana jedynie z końcem okresu rozliczeniowego (kwestia ustalenia,
    który to dzień miesiąca). W obu możliwych przypadkach (11 albo 16)
    spóźniłeś się. Czyli miesiąc dłużej jesteś abonentem.

    M.

  • 3. Data: 2005-05-20 20:51:38
    Od: "Adiola" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl> napisał w
    wiadomości news:d6koeu$13ov$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > chce jeszcze ponad miesiac od dnia zakonczenia umowy na swiadceznie uslug
    > ponosil koszty z tym zwiazane... Da sie to jakos obejsc?

    Da sie, zglos ( telefonicznie) kradziez telefonu z karta, popros o
    zablokowanie numeru. Nastepnie idz do salonu i rozwiaz umowe, nie odbieraj
    karty SIM, ktora Ci zaproponuja. Pilnuj tego tego dokumentu jako oka w
    glowie, bo ode mnie chcieli, po trzech latach od rozwiazania umowy,
    wyludzic kase za niby nie zaplacone faktury ( za trzy kolejne miesiace po
    dacie rozwiazania umowy, kazda opiewala na inna kwote ;-PP).

    Adiola

  • 4. Data: 2005-05-21 09:33:13
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

> [...]
    > wyludzic kase za niby nie zaplacone faktury ( za trzy kolejne miesiace po
    > dacie rozwiazania umowy, kazda opiewala na inna kwote ;-PP).

    co zmienia zablokowanie karty i nieodebranie nowej?
    Kuba