  • 1. Data: 2008-09-16 12:51:19
    Temat: [Era] Zmiana regulaminu w 2007 roku
    Od: gollum <n...@u...pl>

    W 2007 roku Era zmieniła regulamin, nie pozwalając zrezygnować ze swoich
    usług Abonentom, mimo, że przysługiwało im takie prawo.
    Jak się dalej potoczyła sytuacja?
    Mnie Era naliczyła 2000zł kar, wczoraj zablokowali połączenia wychodzące
    na innym numerze (stacjonarny w erze) i żądają zapłaty.

  • 2. Data: 2008-09-16 13:00:45
    Temat: Re: [Era] Zmiana regulaminu w 2007 roku
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    gollum pisze:
> [...]
    > Mnie Era naliczyła 2000zł kar, wczoraj zablokowali połączenia wychodzące
    > na innym numerze (stacjonarny w erze) i żądają zapłaty.

    Mozesz walczyc w sadzie - raczej pewna wygrana. A Era utrudniala
    zrywanie umow zeby nie przerodzilo sie to w masowke. Dlatego twierdzila
    ze bedzie walczyc nawet w sadzie. Chociaz racji nie ma i kazda rozprawe
    powinna* przegrac.

    * - bo jak czasem widze wyroki w PL to az sie noz otwiera z powodu
    niekompetencji sedziow

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-09-16 13:07:42
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > powinna* przegrac.
    >
    > * - bo jak czasem widze wyroki w PL to az sie noz otwiera z powodu

    W chwili obecnej nie pozostaje mi nic innego jak walczyć w sądzie. Tym
    bardziej, że zablokowany został numer firmowy. Więc i da się realnie
    uzasadnić 'utracone korzyści'.

    Czy ktoś może się podzielić swoimi przebojami z Erą związane z tym tematem?