    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Elektroniczne etykiety
    Date: Thu, 30 Nov 2023 09:39:23 +0100
    <rAQ8N.751$aqP3.654@fx14.ams1> <uk1ikr$3mdcq$1@dont-email.me>
    <1...@4...net> <uk23fb$3p143$1@dont-email.me>
    <v...@4...net>
    <uk29om$3q2pq$1@dont-email.me>
    <12kdsw3v9s5ti.wz7irs28giq$.dlg@40tude.net>
    <uk2i3u$3rhbr$1@dont-email.me>
    <89ijy5kv372v$.1ntqzk0ft3uy7$.dlg@40tude.net>
    <uk2j8l$62u$9$Robert_W@news.chmurka.net> <Yva9N.4351$ccK4.621@fx06.ams1>
    <1...@4...net>
    <FXu9N.25196$KTp3.23753@fx10.ams1>
    <1...@4...net>
    <s7F9N.2371$aqP3.83@fx14.ams1>
    <1...@4...net>
    <qmQ9N.11108$Ira6.930@fx07.ams1>
    <aclb2q10438e.jjig63np0eqf$.dlg@40tude.net>

    W dniu 30.11.2023 o 08:58, J.F pisze:
    > i chetnie sprzeda. Po nowej, wyzszej ? Klientowi sie cos pop* - moze
    > sobie isc i zobaczyc jaka cena na półce jest ?

    Myślę, że właściciele, czy raczej zarządcy takimi sieciami nie wiedzą,
    ile można zarobić / stracić na zaufaniu klientów. Bo że każda sieć ma
    swoje sposoby, by podnieść wynik finansowy, to jest fakt z którym nie ma
    co dyskutować. Jedn są mniej, a drugie bardziej etyczne. Ale działają
    lepiej, jak klient nie szuka w każdym działaniu sprzedawcy oszustwa i ne
    analizuje tego w ten sposób.

    BIEDRONKA jest sklepem, który mam najbliżej, ale rzadko tam jadę i tylko
    po podstawowe rzeczy. Jedyną jej zaletą jest to, że działa do 23:00, a
    dla mnie zakupy koło 22:00 są normą. Natomiast nie kupuję tam niczego
    droższego, bo nie chce mi się "węszyć" podstępu i sprawdzać wnikliwie
    paragonów. Czasem wychodzi na to, że może i nie oszukują, tylko "mnie
    się zdawało", ale sądzę, że wiele osób ma ten sam problem. Sieć traci
    mnóstwo na niesprzedanym towarze, bo ludzie nie mają do nich zaufania.
    --
    (~) Robert Tomasik