  • Data: 2023-11-27 14:36:04
    Temat: Re: Elektroniczne etykiety
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Nov 2023 13:52:59 +0100, Kviat wrote:

    > Karę na podstawie jakiego przepisu?

    Wprowadzenia konsumenta w błąd, działan na szkode konsumentów,
    a może tylko "możliwosci narażenia konsumenta".
    UOKiK ma szerokie uprawnienia, a np moja osiedlowa biedronka na pare
    kar zasłużyła uczciwie, z innych przyczyn :-)

    A w Kauflandzie elektroniczne etykiety juz są, ale chyba nie podnoszą
    cen w środku dnia ...

    J.