  • Data: 2013-08-20 13:58:55
    Temat: Re: Egzekucja opłaty za parkowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Aug 2013, Kris wrote:

    > A przyjmijmy że u Marka była sytuacja podobna do tej jaka mnie spotkała:
    > parkujemy auto przed restauracją,

    W przypadku podatku taki przypadek nie zachodzi :)

    [...]
    > Czy mandat za parkowanie powinien zapłacic nazwijmy to "parkujący/kierujący" czy
    własciciel auta?

    Przecież odpowiedź masz w pytaniu "a kto parkował".
    Krytyczna jest odpowiedź na pytanie *ZA CO* należy zapłacić :)

    Jeśli karę, to płaci sprawca, przy czym możliwa jest kara
    za niedopilnowanie, ale po pierwsze jest to kara "dodatkowo",
    obok karania sprawcy (patrz: instruktor w przypadku wypadku
    drogowego spowodowanego przez kursanta), a po drugie, jak to KK
    i KW stanowią, "o ile przepis tak stanowi", tylko i wyłącznie.

    pzdr, Gotfryd