  • 11. Data: 2003-03-23 17:45:03
    Temat: Re: ERA łamie prawo!!! Oszukuje niewidomych!!! To niemoralne, nieetyczne!!! Pomóżcie!!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacuo wrote:
    > Czylo zapewne obchodzi prawo. Jakby caly zarzad dostal 6 miesiecy w
    > obozie karnym, to by sie nauczyli

    Pewnie - a ty za to prawo placsz drozszymi rachunkami, bo przeciez
    ktos musi sfinansowac takie "ulgi".
    Niestety wiekszosc ludzi tego nie widzi...

  • 12. Data: 2003-03-23 19:09:05
    Od: "Przemysław Backiel" <p...@N...backiel.com.pl>

    hłe hłe hłe
    dopre
    nie słyszałem ani nigdy nie miałem takiego tempa w RPO
    teraz moja kolejna sprawa jest tam od ~9 miesiacy
    a jedno pismo dostałem
    ze sprawe przyjeto
    hłe hłe hłe

    Z poważaniem
    Przemysław Backiel
    Użytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    On Sun, 23 Mar 2003 12:24:09 +0100, "Misiek" <d...@o...pl> wrote:

    >Dzień dobry, Michał z tej strony od 24 lat niewidomy.

    Najlepiej wyslac list polecony do Rzecznika Praw
    obywatelskich. Do miesiaca Rzecznik powinien to
    gruntownie wyjasnic.

  • 13. Data: 2003-03-23 21:26:23
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > obchodzi? a w ustawie (nadal nie wiem której!) jest napisane, że
    > operator _MUSI_ dawać zniżki na wszystkie modele w ofercie?

    Masz racje - zalezy co jest napisane w ustawie. Czy operator musi dac ulgi,
    czy moze dac tylko w najtanszych wariantach.

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2003-03-23 23:22:52
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Jacuo napisał:
    > Masz racje - zalezy co jest napisane w ustawie. Czy operator musi dac ulgi,
    > czy moze dac tylko w najtanszych wariantach.

    no wlasnie, to moze w koncu ktos nam pokaże tą ustawe?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2003-03-24 08:28:08
    Od: "Luiza Groeneveld" <a...@g...nl>

    "scream" <s...@...pl> schreef in bericht news:b5lfoi$qfg$1@news.onet.pl...

    > no wlasnie, to moze w koncu ktos nam pokaże tą ustawe?
    >
    > --
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Why you drink and drive if you can smoke and fly?

    Witam, dzieki google udalo znlazlam to:
    http://kakofonia.idn.org.pl/archiwum/00-06/msg00035.
    html

    Nie wiem , czy ma to byc ta wlasciwa ustawa, ale nic wiecej
    na ten temat nie widzialam.

    Pozdrawiam-Luiza.

  • 16. Data: 2003-03-24 13:05:09
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Luiza Groeneveld napisał:
    > Nie wiem , czy ma to byc ta wlasciwa ustawa, ale nic wiecej
    > na ten temat nie widzialam.

    dzięki, to wiele wyjaśnia
    wg mnie autor wątku nie ma prawa rościć żadnych pretensji. W ustawie
    jest napisane:

    §2. 1. Zapewnienie dostepu osobom niepelnosprawnym do
    swiadczonych uslug telekomunikacyjnych o charakterze
    powszechnym, z zastrzeżeniem ust.2, polega w
    szczegolnosci na:
    (...)
    3) dostarczeniu, na zadanie i koszt abonenta bedacego
    osoba niepelnosprawna, telefonicznego urzadzenia
    koncowego, dostosowanego do korzystania z tego
    urzadzenia przez osobe niepelnosprawna,

    czyli jeśli operator sobie uzna, że akurat N3210 jest dostosowana dla
    osób niepełnosprawnych, to niepełnosprawny nie może mieć pretensji, że
    daje mu sie stary model telefonu, a on chce najnowszy... Tak jak to widze :)