  • 81. Data: 2005-12-22 09:30:35
    Temat: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jerzy Wawrzyniak [W...@k...chip.pl_i_to_tez]
    napisał:

    > Robercie! Czy o dyspozycyjnych sędziach nie słyszałeś?
    Dyspozycyjnych i
    > działających nie tylko na dyspozycje oficjalnej władzy.

    Ależ oczywiście. Głównie w kontekście różnych reżimów totalitarnych.
    Czyżby w Polsce panował reżim energetyczny?

    > Mam na myśli
    > czasy nie tylko PRLu, ale i współczesne. Dzięki m.in. takim sędziom
    > dziennikarze z TVN pracujący w zespole "Uwagi" mają co robić. Co z
    > tego, ze się odwoła poszkodowany. On nie raz nie ma za co walczyć o
    > swoje.

    Dziennikarze z zespołu "UWAGA" i innych tego typu programach wypaczają
    do tego stopnia fakty, że oglądanie tych programów nie ma żadnego
    sensu. Miałem kilka razy w życiu okazje uczestniczyć w zdarzeniach,
    które były później relacjonowane przez tego typu audycje i znam
    osobiście przykład gdzie ze sprawcy - później zresztą skazanego
    prawomocnym wyrokiem sądu - zrobili ofiarę. O prostym rozmijaniu się z
    faktami w celu wykazania takiego, a nie innego stanu "faktycznego"
    nawet nie piszę. Wiec wróć na ziemię i przejdź się na kilka rozpraw
    przed sadami prowadzonych (bo każdy może sobie wejść) a nie wypisuj
    publicznie ewidentnych bzdur.

    Jeszcze raz podkreślę, że oczywiście błędy sądowe się zdarzają, ale od
    tego są procedury odwoławcze, które w przeważającej większości
    wypadków powinny zapobiegać wypaczaniu prawa.

  • 82. Data: 2005-12-22 10:09:17
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Jerzy Wawrzyniak napisał(a):

    > Musimy jeszcze zauważyć, co wiesz doskonale, że sprawę można
    > rozstrzygnąć sądownie. Wyrok nie będzie zawsze korzystny dla
    > poszkodowanego. Orzecznictwo naszych sądów (ponoć niezawisłych) opiera
    > się na innych kryteriach (niepisanych) niż prawda obiektywna, nawet
    > jeśli taką uda się ustalić. Tak, że wyniku postępowania sądowego nie
    > można tu przewidzieć.

    A to brzmi jak tłumaczenie się pracownika energetyki przed przełożonym,
    z powodu przegranego procesu.Masz może jakieś doświadczenia z tym
    związane?Bo wnosząc z tego co tu wypisujesz, chyba jesteś takim
    pracownikiem?;)Tedy życzę Ci wesołych świąt, i dalszych niepowodzeń w pracy

  • 83. Data: 2005-12-22 10:20:42
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Jerzy Wawrzyniak napisał(a):
    . Co do współżycia społecznego proszę daruj sobie ten argument
    > pseudozwiązkowców.

    To jest akurat argument prawny.I możesz mi wytłumaczyć co to są pseudo
    związkowcy?

  • 84. Data: 2005-12-22 10:22:24
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

> [...]
    > tego są procedury odwoławcze, które w przeważającej większości
    > wypadków powinny zapobiegać wypaczaniu prawa.

    Łyżka dziegciu potrafi skutecznie popsuć smak beczki miodu. Tych kilkunastu
    może sędziów (nie tylko sędziów bo i innych uczestników procesów też)
    skutecznie wypracowało takie zdanie o wymiarze sprawiedliwości jakie mam nie
    ja jeden, ale większość naszego społeczeństwa.
    A czy wypaczają. Po prostu grzebią w sprawach, którym biorącym za to duże
    pieniądze się nie chce. Po co sprawę załatwić za 2 posiedzenia jak można z
    tego żyć latami?

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 85. Data: 2005-12-22 10:25:30
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dodu22$mpk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > związane?Bo wnosząc z tego co tu wypisujesz, chyba jesteś takim
    > pracownikiem?;)Tedy życzę Ci wesołych świąt, i dalszych niepowodzeń w

    Nie rozwijam tego wątku. Z Robertem w wielu sprawach się różnimy, ale Robert
    posługuje się argumentami i nie wstydzi się podpisać pod swoimi
    wypowiedziami.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 86. Data: 2005-12-22 10:33:14
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Jerzy Wawrzyniak napisał(a):

    > Nie rozwijam tego wątku. Z Robertem w wielu sprawach się różnimy, ale
    > Robert posługuje się argumentami i nie wstydzi się podpisać pod swoimi
    > wypowiedziami.

    Argumenty to Ci właśnie Robert przedstawił,mam Ci je jeszcze raz
    przepisać?To może z góry zaznacz ile razy trzeba Ci powtarzać to samo,
    żeby dotarło?

    >Orzecznictwo naszych sądów (ponoć niezawisłych) opiera się na innych
    >kryteriach (niepisanych) niż prawda obiektywna, nawet jeśli taką uda
    >się ustalić

    A może to jest argument?:)
    Ja też się nie wstydzę podpisać
    Proszę
    Pav
    Podpisałem się.W czym problem?
    Mogłem tez się podpisać np Jan Kowalski.Albo Jerzy Wawrzyniak.Zmienia to
    coś?;)

  • 87. Data: 2005-12-22 11:06:42
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dodvda$qia$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Pav
    > Podpisałem się.W czym problem?
    > Mogłem tez się podpisać np Jan Kowalski.Albo Jerzy Wawrzyniak.Zmienia to
    Z mojej strony EOT. Nie zaśmiecam grupy. Pokrzycz sobie, publiżaj. To Ci
    ulży.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 88. Data: 2005-12-22 11:10:50
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dodunf$mpk$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jerzy Wawrzyniak napisał(a):
    > . Co do współżycia społecznego proszę daruj sobie ten argument
    >>
    > To jest akurat argument prawny.I możesz mi wytłumaczyć co to są pseudo
    > związkowcy?
    To proszę zdefiniuj "zasady współżycia społecznego".
    Co do psudozwiązkowców - to pracownicy funkcyjni związków zawodowych, którzy
    na ogół opluwają pracodawcę przy niezadowolonych pracownikach, a za ich
    plecami robią dokładnie to, co pracodawca od nich oczekuje. Walczą
    skutecznie o swoje, a nie tych czyimi głosami dostąpili zaszczytów.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 89. Data: 2005-12-22 11:16:27
    Temat: Re: ENION i nielegalny
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 gru o godzinie 10:25, na pl.soc.prawo, Jerzy Wawrzyniak
    napisał(a):

    > Wbrew pozorom Ci ludzie wiedzą co robią. W swoich sprawach się nie mylą.

    Teraz dałeś plamy - pojechałeś na maxa :/
    Wiesz kto sie nie myli?
    Tylko ten co nic nie robi :P

    Z ciekawości - w którym ZE pracujesz?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 90. Data: 2005-12-22 11:19:33
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    napisał(a):

    > Wbrew pozorom Ci ludzie wiedzą co robią. W swoich sprawach się nie mylą.

    Teraz dałeś plamy - pojechałeś na maxa :/
> [...]

    Zakład Energetyczny LEGNICA?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423