  • 91. Data: 2005-12-22 11:27:25
    Temat: Re: ENION i nielegalny
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:idvw9t4wyhzg$.11eiwgfdxbi2d.dlg@40tude.net...

    > Teraz dałeś plamy - pojechałeś na maxa :/

    Mówię o sprawach w których uczestnicy procesu legislacyjnego mają swoje
    prywatne interesy. Mało takich bubli mamy? A skąd tzw. "Rywin Gate" się
    wzięła? Z rzetelności wszystkich pracujących nad ustawą?

    > Wiesz kto sie nie myli?
    > Tylko ten co nic nie robi :P

    Tu się zgadzam, ale czy język Ci pomógł?

    > Z ciekawości - w którym ZE pracujesz?

    W jednym z tych niesprzedanych w niepolskie ręce.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 92. Data: 2005-12-22 11:36:03
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    > Z ciekawości - w którym ZE pracujesz?
    > Zakład Energetyczny LEGNICA?

    Takiej firmy nie ma i nie było.
    Firma, ktorej myślisz nazywała się niegdyś inaczej.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 93. Data: 2005-12-22 19:59:38
    Temat: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Jerzy Wawrzyniak napisał(a):

    > To proszę zdefiniuj "zasady współżycia społecznego".
    > Co do psudozwiązkowców - to pracownicy funkcyjni związków zawodowych,
    > którzy na ogół opluwają pracodawcę przy niezadowolonych pracownikach, a
    > za ich plecami robią dokładnie to, co pracodawca od nich oczekuje.
    > Walczą skutecznie o swoje, a nie tych czyimi głosami dostąpili zaszczytów.

    Jednak Einstein miał rację mówiąc:" tylko dwa zjawiska są
    nieskończone:wszechświat i ludzka głupota, tylko nie jestem pewien co do
    wszechświata"

  • 94. Data: 2005-12-22 20:55:23
    Od: grey <g...@w...pl>

    Thu, 22 Dec 2005 08:15:03 +0100, Artur Ch. napisał(a):

> [...]
    > Zabezpieczenie przedlicznikowe w *zasadzie* nie jest zabezpieczeniem, jest
    > raczej *ogranicznikiem*. Dlaczego? Ano dlatego ze stanowi ono zaporę dla
    > uniemożliwienia większego poboru mocy niż zamówiona i która widniej na
    > UoSEE. Jeżeli przy 1-fazowym zasilaniu masz zabepieczneie 25A - to
    > zamówiłaś moc 5,5kW. Od mocy zamówionej zależna była tez opłata
    > przyłączeniowa. Więc skoro nie będą zaplombowane to miałabyś możliwość
    > wymiany wkładki na np. 32A co odpowiadałoby 7kW mocy. A przyznasz że
    > zawarłaś umowę na mniejsza moc - prawda?
    > To tylko przykłady - nie znam szczegółów Twoich WTP.

    Ja piszę o szafce z bezpiecznikami na korytarzu, A ty o liczniku w
    mieszkaniu :-)
    Oczywiście licznik posiada plombę. Nienaruszoną :-)

    > No jasna chol..a - teraz zerknąłem że stukasz z warszawki - czy tam jest
    > brak firm elektroinstlacyjnych? :/

    Chyba trochę jest :-)
    Tylko niestety nikt się tego nie podejmie, kierują zaraz do elektryków
    "opiekujących" się naszymi blokami, naszym osiedlem, a są to elektrycy z
    administracji "zrobieni" także jako całodobowe pogotowie elektryczne.
    Pogotowie elektryczne z pod jakiegoś numeru na 9... też nie przyjedzie, bo
    nie mają podpisanej umowy z administracją.

    --
    grey

  • 95. Data: 2005-12-22 23:06:51
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dof0kt$kj5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jednak Einstein miał rację mówiąc:" tylko dwa zjawiska są
    > nieskończone:wszechświat i ludzka głupota, tylko nie jestem pewien co do
    > wszechświata"

    Nie na temat.

    --
    Jerzy Wawrzyniak