eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEMPiK nie chce sprzedać książki po cenie ze strony www › Re: EMPiK nie chce sprzedać książki po cenie ze strony www
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pika" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: EMPiK nie chce sprzedać książki po cenie ze strony www
    Date: Thu, 31 Aug 2006 23:09:59 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <ed7j4i$rjg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ed4sum$ctt$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@4...net>
    <ed56fn$5i6$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-158-5-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1157058514 28272 82.143.158.5 (31 Aug 2006 21:08:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Aug 2006 21:08:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: domik100
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:410310
    [ ukryj nagłówki ]

    >>wiekszosc sklepow ma zapis ze
    >>prezentowana oferta nie stanowi oferty handlowej w mysl kodeksu cywilnego.
    >>w
    >
    > i zapis ten czesto jest nieprawny (nie pamietam teraz w jakich
    > warunkach).
    >
    > ogolnie - umowa kupna-sprzedazy zostala zawarta przy takich a takich
    > warunkach i powinna byc wykonana.
    > W przypadku gdy jedna ze stron chce sie wycofac lub zmienic warunki,
    > musi negocjowac tak, aby druga strona sie zgodzila.
    > Nie moze jednak odstapic od umowy lub jednostronnie zmienic jej
    > warunki. to tyle od strony prawa.
    >
    > kilka dni temu w ksiegarni jezykowej, ktora prowadze, wkradl sie blad
    > do cennika i kilka pozycji bylo ekstra nizszych.
    > Blad zostal poprawiony, ale do osoby zostalo wyslane zamowienie wg
    > warunkow, KTORE ONA ZAAKCEPTOWALA I ZROBILA ZAMOWIENIE, czyli ze
    > strata dla ksiegarni + informacja, ze byl blad i dokonany zakup nalezy
    > traktowac jako "ekstra promocje" (zeby pozniej nie bylo placzu, ze
    > "wczesniej kupilem za x, a teraz to kosztuje x+y").
    >
    > osoba zadowolona, my lekko w plecy, ale za swoje bledy sie placi.


    a w ktorym momencie DOKLADNIE zostaje zawarta umowa kupna-sprzedazy. czy nie
    moznaby napisac w regulaminie klauzuli ze umowa zostaje zawarta w momencie
    dostarczenia towaru do klienta lub w momencie zaplaty?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1