    From: Michal Zapalowski <g...@g...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzwoni sprzedawca kredytu na zastrzeżony numer...
    Date: Thu, 13 Jun 2013 17:02:30 +0200

    On Thu, 13 Jun 2013 01:06:32 +0200, Jawi wrote:

    > Pytam skąd ma te dane, a on wymienia konkretną firmę, która te dane
    > przekazała.
    > 87 RS MOBCOMER GT sp. z o.o.
    > Al. Jerozolimskie 56C
    > 00 - 803 Warszawa
    >[...]
    > Jakie mam możliwości, środki by się dowiedzieć skąd mają te dane?

    Cóż, jeżeli miałeś telefon w TP SA (orange) to, zdaniem niektórych,
    pewien zwiazek z całą aferą mogły mieć na przykład takie tajemnicze
    zjawiska:

    a) kolaps funkcji falowej, który spowodował samoistne pojawienie się
    rekordu w bazie danych;
    b) to, że załozyciel Mobcomer'a, p Tomasz Dziobiak, pracował do 2011r
    grupie TP SA, gdzie zajmował się również, o ile dobrze pamiętam,
    systemem billingowym
    (http://pl.linkedin.com/pub/tomasz-dziobiak/0/244/77
    );
    c) działalność tajnego agenta wrogiego mocarstwa zza wschodnej granicy,
    zmierzająca do skompromitowania wzorowej polskiej firmy.

    Osobiście punkt b) uważam za skrajnie nieprawdopodobny, bo to przecież
    niemożliwe, by osoba na tak eksponowanym stanowisku jak "Digital
    Invoice Programme Director", odchodząc z firmy zapier...liła baze danych
    po to, by ją potem sprzedawać reklamodawcom.

    Proponowałbym Ci:
    a) przeszukać archiwum grupy pod kątem słowa kluczowego "Mobcomer" - mam
    niejasne podejrzenie, że już ta nazwa się tutaj pojawiła;
    b) zapoznać się z informacjami na stronie http://www.giodo.gov.pl/579/
    i zainwestować te marne 10 zł na złożenie skargi. W imię zasad.. ;)

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de