  • Date: Sat, 10 Jun 2006 23:36:02 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziwne praktyki Ery - czy to zgodne z prawem?

    castrol napisał(a):
    > Hej
    >
    > Bardzo mnie zaciekawila cala zaistniala sytuacja jaka miala miejsce :)
    > W zeszlym miesiacu, na moim zestawieniu rozmow widnialo jedno polaczenie
    > z Era Omnix i z kwota za to polaczenie w wysokosci 10 zl.

    Aha, dodam jeszcze ze cala sytuacja zostala wyjasniona po tym jak
    zakomunikowalem BOA ze reklamuje swoja ostatnia fakture wlasnie ze
    wzgledu na ta usluge ktorej nie zamawialem. Kwota w wysokosci 10,98 zl
    zostanie mi zwrocona przy nastepnym rozliczeniu.

    Wiec wyglada na to ze mialem racje i oni doskonale o tym wiedza, bo w
    przeciwnym razie z taka latwoscia nie zwrociliby mi tych 10 zl.

    Jacek