    From: "Marcin.C" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziwne koszty sądowe
    Date: Sat, 06 Nov 2004 19:25:52 GMT

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:cmj738$mn1$1@news.onet.pl...
    > użytkownik Marcin.C napisał(a) w wiadomości

    > Jeśli tak dosłownie brzmi roztrzygniecie to nie wydaje się ono prawidłowe.
    > --
    > JOHNSON :)

    To na koniec pytanie ogólne.
    Czy strona zwolniona od wpisu sądowego, może - w przypadku niepełnej
    wygranej - zostać obciążona częściowo tym wpisem, a jeżeli tak - to jaki
    sens ma takie zwolnienie, które w gruncie rzeczy jest zwolnieniem
    warunkowym. Przegrywasz - musisz płacić. Przecież podstawą takiego
    zwolnienia, jest trudna sytuacja materialna strony procesowej, która po
    przegranej sprawie jest jeszcze bardziej trudna ...

    Marcin