    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziwne koszty sądowe
    Date: Sat, 06 Nov 2004 11:02:33 +0100

    Dnia Sat, 06 Nov 2004 01:29:14 GMT, Marcin.C <m...@w...pl> napisał:

    > Witam,
    > Sprawa o zap?acenie xxx z? w której by?em powodem.
    > S?d Okr?gowy zwolni? mnie od wpisu s?dowego.

    Od czego dokładnie cię zwolnił? Tylko od wpisu czy od kosztów w całości?

    > W tej instancji spraw? wygra?em ca?kowicie i s?d
    > obci??y? kosztami s?dowymi pozwanego.

    Prawidłowo

    > W S?dzie Apelacyjnym (apelacj? wniós? tylko pozwany)
    > zasadzona dla mnie kwota zosta?a zmniejszona do 60 %
    > i zosta?em obci??ony w znacznej cz??ci kosztami s?dowymi.

    Co znaczy "w znacznej czesci"? 40% kosztów opinii biegłego itp?

    > Nie bardzo rozumiem o co chodzi ?
    > Po pierwsze by?em zwolniony od tych kosztów.

    Napisałes, że od wpisu a nie od kosztów

    > Po drugie spraw? jednak wygra?em. Co prawda ju? nie
    > w takim wymiarze - ale nie przegra?em.

    Wygłałeś w 60%, przegrałeś w 40%. Musisz zapłacić 40% kosztów.

    > Czy kto? mo?e mi wyt?umaczyae przyczyn? obci??enia
    > mnie kosztami s?dowymi.

    spróbowałem, ale na podstawie takich informacji jak podane dokładnie
    wypowiedzieć się nie da.

    --
    Falkenstein