  • Data: 2004-07-26 07:43:52
    Temat: Re: Dziwna argumentacja sprzedawcy
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26 lip o godzinie 09:38, na pl.soc.prawo, Kamil Jońca napisał(a):

    > To akurat jest nie do końca prawda.

    Czym chcesz mnie zmusić bym w swoim sklepie /na przykład/ obsługiwał
    śmierdzącego pijaka który nie mył się z kilka miesięcy?
    Albo osobnika który wygląda /bardzo podobnie/ do osobnika który pół roku
    temu z mojego sklepu ukradł butelkę wódki, i nie został złapany ani
    ukarany?
    Wskaż proszę podstawę prawną że muszę obsłużyć _każdego_ klienta w swoim
    sklepie?

    > Ale prawa nie złamał.

    Nie sądzę by złamał prawo ten sprzedawca.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany