  • Data: 2004-07-26 12:11:06
    Temat: Re: Dziwna argumentacja sprzedawcy
    Od: Drwal <w...@o...tej> szukaj wiadomości tego autora

    el@ napisał(a):

    > A ja spotkałam i to wielu!!! Wyobrażcie sobie, że tacy naprawdę
    > istnieją!!! Jeśli macie wątpliwości to ci powiem gdzie bedziesz mógł
    > sam sprawdzić.

    A co? Nie sprzedali ci gdzies? ;)

    Nie no, faktycznie istnieja, IMHO moim zdaniem po akcji informacyjnej,
    "Alkohol sprzedaje sie osobom powyzej 18 roku zycia" nie jest juz tylko
    martwa tabliczka nad kasa, ba, wiekszosc (zdecydowana) sprzedawcow sie
    do tych zalecen stosuje. A nawet jesli ktorys sprzedawca sprzeda
    nieletniemu to wie ze robi zle, boi sie ze mu odbiora koncesje i takie
    tam, ale i tak chec zysku zwycieza nad nim. I ja takich sprzedawcow
    rozumiem.

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl