  • Data: 2006-06-06 16:54:07
    Temat: Re: Dziurawy komin
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proponuję przestać "chodzić " tylko pisać ,a w administracji zapytaj kto
    > bęzie siedział za niedopełnienie obowiązku w przypadku ,kiedy bedą u
    > sąsiada
    > trupy .

    Komin nie jest wlasnoscia autorki watku, tylko spoldzielni, takze to
    spoldzielnia zarzadza kominami i przewodami wentylacyjnymi, a nie
    wlasciciele / lokatorzy mieszkan. Oni sa jedynie zobowiazani udostepnic
    spoldzielni wymagajace naprawy/modernizacji czesci budynku (Art. 6 prim ust.
    3 pkt. 1 Ustawy o Spoldzielniach Mieszkaniowych). Inspekcja budowlana i kary
    z tym zwiazane oczywiscie sa zasadne, ale obciazac beda SPOLDZIELNIE, a nie
    lokatorke / wlascicielke, jezeli to nie ona dokonywala samowolnych zmian /
    przylaczen. Chyba, ze wykonali je poprzednicy - ale to pewnie bedzie na
    protokole montazu Junkersa (zapewne gdzies autorka cos takiego ma - zwykle
    lezy na Junkersie ;-) ). Dokument z data jego zakupu tez moze byc tu
    wskazowka.

    Na miejscu autorki watku zwrocilbym sie na pismie do spoldzielni z zadaniem
    usuniecia na ich koszt wadliwego podlaczenia, remontu komina i dokonania
    przylaczenia - wszystko z funduszu remontowego.

    A jakby sie postawili - to wezwac samodzielnie inspekcje budowlana i mowic
    wprost, ze "myslalam ze sie tym spoldzielnia zajmie, albo ze juz to nawet
    zrobili, bo ja sie nie znam, a byli i cos tam majstrowali jak bylam w
    kuchni, a teraz nie chca wykonac jak sie dowiedzialam ze jest niezrobione".

    Pozdrawiam,

    Tiger