  • 1. Data: 2011-01-05 11:46:41
    Temat: Dzień wolny za święto wg regulaminu pracy
    Od: "gk" <g...@g...pl>

    Witam,
    Jest sobie pewien regulamin w pewnej firmie. W tymże regulaminie w jednym z
    punktów jest informacja, że za święto należy się dzień wolny - pozostałość
    po starych przepisach, które się od 2011 zmieniły.
    Czy można zarządać wolnego dnia? Czy taki regulamin jest ważniejszy od
    aktualnego prawa?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2011-01-05 13:09:48
    Temat: Re: Dzień wolny za święto wg regulaminu pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-05 12:46, gk pisze:
> [...]
    > pozostałość po starych przepisach, które się od 2011 zmieniły.
    > Czy można zarządać wolnego dnia? Czy taki regulamin jest ważniejszy od

    Jest ważniejszy, jeśli różnica jest na korzyść pracownika.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-01-05 13:14:35
    Od: "gk" <g...@g...pl>

    > Jest ważniejszy, jeśli różnica jest na korzyść pracownika.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Dzięki!
    A teraz to co się zmieniło od mojego posta:
    pracownicy otrzymali zarządzenie z dzisiejszego dnia informujące o zmianie
    regulaminu od dnia 1 stycznia 2011 ;-)
    Czy takie rozporządzenie ma jakąkolwiek moc prawną?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2011-01-05 14:03:21
    Od: "gk" <g...@g...pl>

    > A ile osób zatrudnia firma?
    >
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk

    Hmm... Sam nie wiem...
    Na moim piętrze pracuje pewnie około setki.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 5. Data: 2011-01-06 13:46:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 05-01-2011 14:14, gk pisze:

> [...]
    > zmianie regulaminu od dnia 1 stycznia 2011 ;-)
    > Czy takie rozporządzenie ma jakąkolwiek moc prawną?

    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813