  • Data: 2006-10-17 12:49:00
    Temat: Re: Dzień wolny za 11.11.2006
    Od: "Traszka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> napisał w
    wiadomości

    > Traszko, ale tu jest mowa o przedluzeniu okresu przedawnienia... A mowimy
    > o dniu wolnym i jego odpracowywaniu :-)) Moze cos zle Ci sie wklepalo?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Andrzej

    Dam sobie odciąć palec, który klikał "kopiuj - wklej", że wczoraj tam bylo o
    Kodeksie Pracy.
    http://orka.sejm.gov.pl/projustall5.htm - dzisiaj (17.10.2006) pod numerem
    52 Rządowy projekt ustawy o zmianie Kodeksu Pracy. W tym dokumncie jest
    napisane, że wchodzi w życie z dniem 1.10.2006.
    Może lepiej zaczekajmy na Dziennik Ustaw.
    W dzisiejszej Gazecie Prawnej wspominano, że Sejm pracuje nad rozwiązaniem
    problemu dni wolnych w grudniu, więc myślę, że lada dzień dowiemy się czegoś
    więcej.

    Pozdrawiam,

    Traszka