  • Data: 2009-05-13 17:15:11
    Temat: Re: Dzień dobry, tu ING...
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał:
    > To, że 10 czy 100 osób zna dany numer teleofnu nie oznacza, że wypełnia on
    > warunki zawarte w UoODO dotyczące DO.

    widzę że to ty nadinterpretowujesz, UoODO nie wspomina ile osób ma znać
    twoje dane,

    > A ogólny algorytm?

    a po co ci algorytm, leniwym informatykiem/spamerem jesteś?:O)

    >Tak samo byłoby z numerem karty bibliotecznej czy karty kredytowej. To, że
    >mając w ręku mój portfel z dowodem osobistym i kartami kredytowymi jesteś
    >w stanie powiedzieć, ze KK z numerem 4000123456789012 należy do mnie nie
    >oznacza, że ten numer wypełnia warunki danych osobowych.

    ja ci zacytowałem ze każda dana dotyczaca ciebie jest daną osobową,
    brnać twoim tropem to nawet mozna by powiedzieć ze imie i nazwisko nie jest
    dana osobową, a dalej to że nikt zadnej danej osobowej nie posiada:O)
    więc zapodaj mi te warunki jakie musi spełniać dana zeby była DO?:O)